Generelle oplysninger
Reeds ApS
CVR-nr. 38190334
Valbygårdsvej 70,1.
andreas[@]reeds.dk
Telefonnummer: 29457858
Betaling
Ved betaling med kreditkort og med PayPal trækkes pengene først, når varen sendes. Ved mobile pay og bankoverførsel forberedes leveringen først, når pengene er overført til Reeds ApS’ konto. Herefter sendes varerne inden for leveringstiden på 14 dage.
Levering
Vi leverer i hele verden. Reeds ApS bruger PostNord eller GLS, afhængigt af leveringssted. Prisen for forsendelse i Danmark er 60 DKK og for resten af verden 128 DKK. Ønskes anden forsendelsesmulighed kontaktes Reeds ApS pr. mail. En eventuel meromkostning betales af kunden.
Leveringstiden er inden for 14 dage i Danmark. Ved levering til udlandet må der forventes længere leveringstid.
Ved større ordrer kan der ligeledes forventes længere leveringstid.
Varer kan afhentes på Reeds ApS’ adresse efter forudgående aftale.
Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)
Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos Reeds ApS.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare.
Du skal inden 14 dage fra modtagelsen give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved at sende en mail på andreas[at]reeds.dk. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende den med retur.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
Returnering
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du fortryder dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen.
Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind, og du bærer risikoen for varen indtil varens levering.
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes forkert håndtering.
Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Tilbagebetaling
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den standardlevering, som vi tilbyder, uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om fortrydelse. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre der er indgået udtrykkelig aftale om andet.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, medmindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:
Reeds ApS
Valbygårdsvej 70,1.
2500 Valby
Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt på ovenstående adresse mod forudgående aftale.
Hvad skal jeg sende med tilbage?
Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)
Når du handler på reeds.dk har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du som udgangspunkt kan få varen ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger
Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.
Varen sendes til:
Reeds ApS
Valbygårdsvej 70,1.
2500 Valby
Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os
Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er så detaljeret som muligt.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger, såfremt reklamationen er berettiget.
Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)
For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mail adresse
Vi foretager registreringen af ovennævnte personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne opbevares herefter til brug ved senere bestillinger. Ønskes oplysningerne slettet, kontakt Reeds ApS pr mail andreas[at]reeds.dk.
Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om, præcis hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Direktøren for Reeds ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.
Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
Oplysninger afgivet til Reeds ApS videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand.
Som registreret hos Reeds ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Reeds ApS via e-mail andreas[at]reeds.dk.
Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Andreas Fosdal på andreas[@]reeds.dk
Standardfortrydelsesformular
Standardfortrydelsesformular
(Formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)